emmawelinder

Alla inlägg den 3 december 2015

Av Emma Welinder - 3 december 2015 09:57


Godförmiddag! Igår blev det också jobb hela dagen och sen träning. Tvekade på om jag skulle jobba eller plugga. Mina tankar: Hade varit skönt att skriva labrapporten och få den klar, men, tusen spänn hade varit gött, men vet inte om jag hinner klart med rapporten så får nog bli plugg, men, tusen spänn hade varit gött! Så det blev jobb, och så fick jag upp kl sju idag och börja skriva rapport innan jag ska till skolan kl ett!

Så skönt att fly pluggvardagen lite och jobba, men nu blir det plugg hela helgen!
Så himla dystert det är ute, mörkt o grått. Usch vill inte behöva ge mig ut sen...
Ha en bra torsdag!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards