emmawelinder

Alla inlägg den 4 december 2015

Av Emma Welinder - 4 december 2015 22:07


Ligger här i soffan och tittar på gamla resebilder med Gossip Girl på TVn i bakgrunden. Har blivit en del resor vi gjort tillsammans Chrille och jag. Sju stycket om jag inte minns fel! För mig är det viktigt att få den tiden tillsammans innan man bildar familj. Den tiden då det bara är vi, att göra saker tillsammans, uppleva saker. Även om jag pluggar så har vi alltid haft den prioriteringen att vi ska göra saker ihop, resa, åka på spa, hoppa fallskärm osv.
Här kommer lite bilder på oss från alla våra resor!

Santorini 2010:


Cypern 2011:


Barcelona 2011:


Mallorca 2013:


Istanbul 2013:


Kreta 2014:


Rom 2014:

Av Emma Welinder - 4 december 2015 11:10


Hej hopp! Fredag idag. Känns inte som det dock eftersom jag ändå ska plugga idag och i helgen. Men slipper i alla fall ge mig ut regnet vilket är skönt.
Började inte med projektet förrän kl 10 idag så gick upp kl 7 och gick ut och gick en timme. Kom hem helt dyngsur. Sen skrev jag lite på labrapporten innan jag cyklade till skolan. Tänkte skriva klart rapporten ikväll och skicka in den så är det gjort. Gick fortare än jag trodde så det var tur att jag jobbade i onsdags!
Annars så blir det en lugn kväll. Chrille jobbar natt så blir nog en tidig kväll för mig.
Hoppas ni får en härlig fredag!

En gammal bild jag hittade i arkivet från när Chrille kom hem från Afghanistan <3

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards