emmawelinder

Alla inlägg den 15 juni 2014

Av Emma Welinder - 15 juni 2014 20:54


Go'kväll!
Denna soliga söndag åkte familjen upp till Blekinge för att hälsa på farmor, faster och kusinerna. Längesen sist nu så vi hade mycket att fira. Födelsedagar, mors dag och förlovning! Det bjöds på supergod smörgårdstårta och sen efterrättstårta!
Nu är vi hemma igen och däckade i soffan. Njuter av det sista som är kvar av helgen innan det är ny vecka och jobb som väntar. Dock är det ju bara 4 jobbdagar så det är en helt okej start!

Liten bildbomb från dagen idag!

Alltid redo med kameran!

Rastning av Mille i skogen

Förlovningspresent av farmor och Ove!

Ha en skön söndagkväll

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards