emmawelinder

Alla inlägg den 8 juni 2014

Av Emma Welinder - 8 juni 2014 15:50


Idag blev den en fika nere i stan med Sofia och Elin. Alltid lika trevligt med massa tjejsnack! Allt från gamla minnen till sommarplaner till framtidsplaner:)

Nu blir det iväg till Gerdahallen och träna bort allt gott helgen har bjudit på (önsketänkande).
Sen väntar en lugn kväll i soffan, lasagne och film!

Ha en bra söndagskväll!

Av Emma Welinder - 8 juni 2014 10:34

Godmorgon!

Igår va vi på Johans 30 års-fest i Saxtorp. Vi kunde tyvärr inte stanna så länge då Chrille skulle upp o jobba morgonen efter, men vi stannade till elva och åt o hade roligt!
Jag lärde mig en läxa igår i alla fall och det är att alltid äta något innan man går och lägger sig när man har druckit, så man slipper gå upp i panik kl sju på morgonen och koka makaroner:P

(Ursäktar bildkvaliteten)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards