emmawelinder

Alla inlägg den 12 juni 2014

Av Emma Welinder - 12 juni 2014 14:21


Åh vilken morgon det har varit. Planen var att gå upp och äta en lugn frukost, gå en långpromenad och sen cykla till jobbet kl två. Men när vi åt frukost blev jag jätteöm i tanden som jag har haft lite problem med innan. Ringde mamma som lyckades klämma in mig så jag fick ploblemet fixat och innan jag skulle dit klämde jag in en snabb löptur istället för min promenad. Så vad som skulle bli en lugn morgon blev en stressig, men effektiv, morgon!
Blev lite plank-träning hos tandläkaren också eftersom jag ligger spikrak i stolen och spänner mig, hela tiden. Pjuh!
Inget "big fan" av att besöka någon typ av läkare.

Nu blir det jobb till kl tio ikväll sen är det långhelg:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards