emmawelinder

Alla inlägg den 13 april 2016

Av Emma Welinder - 13 april 2016 10:20


Hejsan! Känns som måndag idag eftersom det är första gången jag ska till skolan denna veckan. I måndags så blev det jobb och igår var det även tänkt att jag skulle jobba men där fanns inte fler prover att testa så det blev en ledig dag. Satt dock och pluggade till halv tre, sen cyklade jag till Gerda och gymmade så dagen gick väldigt fort.
I måndags så var det ju himla fint väder. Chrille skulle hämta mig på jobb så jag gick en bit och mötte upp honom för jag ville så gärna få lite sol på mig!


På kvällen så åt vi middag hos min mormor. Hon passade Mille så det blev även en promenad med honom så fick komma ut en gång till.


Idag ställde jag klockan på åtta och gick ut och gick en timme. Nu har jag duschat och ätit frukost och ska göra mig iordning och cykla till skolan. Har möte kl ett så tänkte vara på skolan två timmar innan och börja skriva på rapporten. Så skönt när man är själv och kan lägga upp allt som man själv vill. Märker stor skillnad från det andra projektet där vi är fyra stycken.

Nej nu måste jag föna håret och göra mig iordning! Hoppas ni får en bra onsdag!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards