emmawelinder

Alla inlägg den 9 april 2016

Av Emma Welinder - 9 april 2016 23:58


Hejsan! Tänkte dela med mig av vad vi åt idag för det var himla gott!

Till middag lagade vi pasta med fläskfilé och svampsås:


Till efterrätt bakade jag brownie, och till det hade vi kokta hallon och lakritsglass:


Hoppas det smakar om någon provar :D

Av Emma Welinder - 9 april 2016 20:20


Gokväll! Imorse var det himla skönt att få sova tills man vaknade av sig själv. Blev dock inte längre än till halv tio men det kändes lagom.
Vi åt frukost och körde sen ner till citygross och handlade mat till kvällen. Även nya helgblommor blev det!


Solen sken fortfarande så vi åkte ut till Lomma och åt glass, satt på en bänk och njöt av solen, och promenerade längs havet.


Ikväll så provade vi ett nytt recept till middag som var riktigt gott. Får dela med mig av det imorgon, samt efterrätten som vi äter snart!

Ha en skön kväll!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards