emmawelinder

Alla inlägg den 31 augusti 2015

Av Emma Welinder - 31 augusti 2015 16:12


Hej på er! Måndag och skolstart. Fick ju en liten tjuvstart med omtentorna förra veckan men det var skönt att få fem dagar ledigt och ladda upp inför det riktigt starten, år fyra nu! Det låter så mycket, år fyra. Oftast går man bara tre åt gången som i högstadiet, gymnasie mm.
Tyckte ändå att det kändes kul att börja igen, att få läsa en inriktning man har valt, att vara utvilad efter en härlig ledig sommar och att börja beta av ännu ett år.
Vi har bara en föreläsning på måndagar mellan 8-10 så efter att den var slut cyklade jag direkt till Gerda för ett styrkepass. Det blir styrka mån och fre, kondition tis, tors och sön, och vila ons och lör! Hoppas att det ska ge de resultat jag vill;-)

Nu ska jag fortsätta slappa och pula lite här hemma. Hoppas ni också haft en bra start på veckan!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards