emmawelinder

Alla inlägg den 30 augusti 2015

Av Emma Welinder - 30 augusti 2015 20:12


Gokväll! Nu är vi hemma efter en heldag med släkten på den årliga torparfesten. Får visa bilder på det imorgon!
Tänkte bara kika in nu och visa vad vi handlade till Liam och Elna igår. Chrille hade hittat en fin traktor med släp och kunde inte hålla sig till jul så han köpte den till honom nu;-) Elna fick ju också ha något så lite nya kläder blev det till henne!

Älskar att handla barnkläder!

Hoppas ni haft en bra helg. Imorgon är det skola kl 8 som gäller för min del!

Av Emma Welinder - 30 augusti 2015 16:16


Hejsan! Igår kväll skulle vi som sagt passa Liam och Elna. Vi hade sett fram emot det mycket och det var roligt att få prova på livet som tvåbarnsföräldrar! Men man har ju fått en helt ny insyn på småbarnslivet. Det är nog svårt att förstå innan man har provat på det så all respekt till er med små;-) Men det gick jättebra, dom var jättesnälla och gnällde inget och somnade när vi nattade dem.
Här kommer lite bilder från kvällen. Hann ta några;-)

Elna började med en liten tupplur på mig. Mysigt.

Sen satt vi och mös medan killarna busade!

Liam fick en stor traktor av oss (Chrille kunde inte vänta till jul haha).

Kastar boll

Trött och snart dags att sova

Tittar på Frost och äter lite chips

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards