emmawelinder

Alla inlägg den 15 augusti 2015

Av Emma Welinder - 15 augusti 2015 20:58


Gokväll kära läsare!
Igår efter vi varit i Lomma körde vi inom Kävlinge för att hämta upp Mille. Föräldrarna ska iväg över helgen så vi är hundvakt.
Förutom alla hundpromenader idag så har jag pluggat hela dagen. Gick inte lika bra idag, svårt kapitel.
Nu har vi massa taco i magarna och snart blir det pannacotta:-)

Godnatt...

Godmorgon!

Morgonpromenad och hälsa på fåren!

Av Emma Welinder - 15 augusti 2015 07:36


Godmorgon! Igår blev det bara plugg i tre timmar sen var jag klar för dagen. Tog det minsta kapitlet eftersom jag både hade lite saker att göra plus att det var skönt med lite fredagsledigt! Slappade framför tv i en timme sen blev det en tur till furulund och Städa. Tror inte jag har skrivit det här med jobbar extra som städerska på Tandvårdsteamet i furulund två gånger i veckan (skriver Städa med stort S när det är jobb och med litet s när det är hemma;-)). Efter det så passade jag på att ta en löptur i furulundsskogen och även köra lite styrka.
Sen var det hem och duscha o byta om för att köra till Andreas och Carro i Lomma! Det blev pizza (sallad för min del), massa prat, bus och mys.

Hoppas ni hade en härlig fredag!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards