emmawelinder

Alla inlägg under mars 2015

Av Emma Welinder - 8 mars 2015 19:58


Hej! Vilket härligt söndagsväder det har varit idag. Jag har dock suttit inne hela dagen och pluggat men Chrille fick lite sol på sig;-)


Tänkte dela med mig av chokladlasagnen som jag bakade igår! Chrille älskade den, jag tyckte den va ok. Hoppas ni gillar den;-)

Av Emma Welinder - 7 mars 2015 13:38


Så. Då va tentaplugget igång och jag orkar inte mer:P Förstår verkligen begreppet tentaångest!

Igår var andra avsnittet av let's dance så det satt vi bänkade för!

Idag så har vi varit hos chrilles bror och hans tjej och firat deras födelsedagar! Blev mycket bus med Liam för chrilles del, som vanligt;-)

Nu blir det plugg hela dagen för min del. Vill hinna med och baka den chokladlasagnen också men får se!

Ha en bra lördag alla!

Av Emma Welinder - 5 mars 2015 14:32


Hej! Vilket underbart väder det är idag! Tog ledigt idag dessutom så det timade bra:-)
Chrille kom hem från jobbet imorse så vi började dagen med att bara slappa i soffan och titta på tv! (Jag) hittade lite nya fina kläder till honom på nelly.com som vi beställde hem;-)
Tanken va sen att vi skulle åka till hans gym och träna tillsammans. En gång per år får dom ta med sig en person som får träna gratis och enligt deras hemsida så öppnade receptionen kl 13 så då va vi där nere, bara det att när vi kommer ner så står det på dörren att receptionen inte öppnar förrän kl 16. Så trött man blir! Så jag fick cykla hem igen. Körde lite hemmaträning men blir inte alls samma sak. Tråkigt.
I eftermiddag ska vi hem till några kompisar som fick en liten bebis förra veckan. Så ska mysa med honom:-)
Annars blir det lugnt ikväll.
Hoppas ni får njuta lite av solen idag!


Btw hittade ett recept på en chokladlasagne som jag bara måste prova en dag!

Av Emma Welinder - 4 mars 2015 20:23


Hej! Lite glest med inlägg nu för tiden men hela mina dagar går åt till skolan. Va i skolan 8-18.30 idag för att skriva klart en rapport. Inlämningen är på fredag men hade gett mig fanken på att det skulle bli klar idag. Och så blev det! Så imorgon tar jag ledigt från skolan och laddar energin för på fredag börjar tentaplugget!:S

Hoppas ni haft en bra dag!

Av Emma Welinder - 2 mars 2015 17:41


Gokväll! Då var måndagen gjord. Sista projektinlämningen på fredag så det är vad mina dagar spenderas med.
Till något roligare, fick min beställning från Odd Molly idag och tröjan var jättefin och passade!
Har fortfarande ont i min fot så blir ingen träning ikväll. Blir en lugn kväll framför TVn istället.

Hoppas ni haft en bra start på veckan!

Behöver dock strykas :-)

Av Emma Welinder - 1 mars 2015 11:30


Godmorgon:-)
Natten till lördag så blev Chrille inbeordrad på sitt jobb. Där går magsjuka och hon som jobbade natten hade också blivit dålig så Chrille va nästa på tur att åka in, och eftersom han skulle komma hem på kvällen igår för att sen jobba idag igen så kom vi fram till att det nog är bäst om jag inte är hemma:P Så jag packade min väska och åkte hem till föräldrarna!
Kollade på Melodifestivalen för första gången detta året. Brukar inte kolla på deltävlingarna annars.
Idag skulle vi ju sprungit i Skrylle men igår när jag och Johanna var ute och gick så fick jag jätteont på utsidan av min fot. Måste vara någon överansträngning för det har fortfarande inte gått över så blir ingen träning idag. Hoppas verkligen det försvinner snart!
Annars då, trodde det var vår på gång men idag snöar det för fullt...

Nu ska jag slappa framför TVn hela dagen. Hoppas ni får en bra söndag!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards