emmawelinder

Alla inlägg den 10 mars 2015

Av Emma Welinder - 10 mars 2015 22:13


Hej!
Ännu en dag gjord. Känner att det är kaos i mitt huvud just nu med allt tentaplugg. Får inte någon struktur på det. Nu när jag inte har kunnat träna något heller på 1,5 v pga överansträngning i foten (tror jag) så blir det ju inte bättre. Älskar att få komma ut och springa av mig på kvällarna. Men idag så tog jag mig till Gerda trots min fot. Tog på mig fem par strumpor för att det skulle bli så mjukt som möjligt:-) Kunde ju styrketräna och även cykla känns bra till och från skolan så tänkte boka in mig på en spinning i veckan och se hur det känns!
Nu har vi precis tittar klart på Unga bönder, blir nog sängen snart för min del.

Hoppas ni haft en bra dag!

Provade nya yoghurt kvarg med hallonsmak, väldigt god va den!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards