emmawelinder

Alla inlägg den 9 juni 2016

Av Emma Welinder - 9 juni 2016 10:47


Godförmiddag! Dagen igår gick i ett. På eftermiddagen hände dock det som jag sett fram emot mest med hela bröllopsplaneringen, åka och prova brudklänning!! Dream come true.
Jag, mamma, mormor och min ena tärna Johanna åkte till Anina i Helsingborg. Hade kollat in deras hemsida och kände att där kan nog finnas något. Och det fanns det! Blev väldigt kär i en klänning. Den var näst intill perfekt, lite smådetaljer som hade behövts ändras men dom var väldigt flexibla och sa att det fixade dom. Vill såååå gärna visa bilder på klänningen, men det får tyvärr vänta ett år. Kan dock visa bilder på den näst finaste klänningen. Älskade ryggen!


Har en till butik som jag vill besöka, Proms & Weddings i Malmö. Får se om jag lyckas hitta ett datum så att mina andra tärnor också kan följa med!

Nej nu måste jag göra mig iordning. Vi ska passa chrilles syskonbarn en liten stund och sen blir det en tur till Nova. Ska dock bli skönt med en hemmakväll. Final av Biggest loser!

Ha en bra dag!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards