emmawelinder

Alla inlägg den 29 december 2016

Av Emma Welinder - 29 december 2016 11:37


Godförmiddag! Hoppas ni har det bra i mellandagarna. Själv jobbar jag tis-tors, men gött med lite pengar nu när kontona står på minus efter jul :-)

I måndags var vi i Skrylle, den årliga träffen. Jag sprang dock inte, inte ens gick gjorde jag för misstänker att jag har början till hälsporre så vågar inte gå på foten mer än vad jag måste. Satte mig i restaurangen sålänge och läste.

Mysigt brasa och varm choklad!

Har även gjort klart mitt första bildspel från julen. Så roligt det är. Tänker 60-70 år fram i tiden när våra barn och barnbarn sitter och tittar på det. Hur man såg ut, bodde och pratade. Får hoppas dom tycker det är lika kul som jag :-)
Pappa hade hittat två nya bilder på mig när jag var liten,

Hehe.

Hoppad ni får en bra torsdag!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards