emmawelinder

Alla inlägg den 25 december 2016

Av Emma Welinder - 25 december 2016 16:32


God Jul!

Skrev omtentan i torsdags och den kändes bra som tur var, så nu har det varit 100% julfokus. Slå in dom sista klapparna osv. Vi firade jul hos mina föräldrar i år. Vi blev 8 stycken vuxna, lagom och lugn jul var det. God mat och massa paket. Fick ju en ny kamera, Olympus E-PL7 !! Så var supertaggad att leka min nya present. Stort plus att det även är en filmkamera. Päronen lurade mig dock rejält genom att lägga i en annan kamera i förpackningen, så när jag öppnade den så var det ju FEL. Kräkte av mig på gubben i affären, hur svårt ska det vara liksom att hämta rätt. Sen kom dom med den rätta. Ops. Glömde säga att pappa filmade allt också. Typiskt mig, så himla lättlurad. Tanken att någon lurar mig dyker aldrig upp i mitt huvud.

Passade på att dela ut lite inbjudningskort till bröllopet vilket blev uppskattat!

Även julfina djur hade vi


Lite bilder fick jag ihop trots att filmandet var roligast!

Dagen efter (vi sov över) så fyllde Ove 80 år så firade med lite tårta till frukost!


Nu börjar vi bli hungriga igen så tänkte köra till Max och handla middag. Nuggets, pommes och milkshake känns inte fel just nu ;-)

Hoppas ni haft en riktigt bra jul!!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards