emmawelinder

Alla inlägg den 1 oktober 2016

Av Emma Welinder - 1 oktober 2016 20:17


Hejsan! Då var det äntligen helg och halva har tyvärr nu redan gått. Igår kväll kom Johanna och Erik över på middag vilket var jättekul. Längesen dom var här.
Idag bestämde jag mig för att ta en pluggfri dag. Vi körde ner i stan och åt frukost på espresso house, vilket var väldigt längesen och jättegott! Sen gick vi en runda i stan och spanade bl.a in en ny systemkamera som jag tänkte önska mig i julklapp/present. Jag hittade en som var helt perfekt och låg inom min prisklass. Den hade allt det jag ville ha och lite till. Till och med inbyggd videokamera så då slipper vi köpa en sådan!


Sen körde vi faktiskt en sväng till Ystad och kollade in mio där Johanna jobbade idag. Efter det så tog vi en härlig promenad vid Saltsjöbadet.


Väl hemma blev det att röja undan disken från gårdagen och sen körde vi och hämtade pizza. Jag känner mig lite klasslig så skönt med hämtmat och en lugn kväll i soffan. Nu blir det film och kladdkaka. Hoppas ni har en bra helg!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards