emmawelinder

Alla inlägg den 13 april 2015

Av Emma Welinder - 13 april 2015 17:17


Hej på er! Åh, idag är jag trött. Efter att ha tittat på The bachelorette till 22.30 igår så fick jag ett ryck och satte mig och pluggade till 00.30 Upp halv sju idag så man är lite trött. Men gick ju bara till kl 10 idag, sen blev det hem och plugga igen.

Är riktigt sugen på att färga mitt hår blont och fint igen! Gjorde inte det sist jag klippte mig utan tänkte att jag skulle vänta till efter denna tentaperioden är slut och sommaren börjar. Är även sugen på att göra en ordentlig beställning på en massa LCC-produkter. Älskar dem men dom är ju lite dyra så ska beställa hem dem nästa månad men jag får inte börja använda dem till jag har skrivit sista tentan för detta året;-)
Längtar så sjukt mycket till sommarlovet, för denna sommaren blir det verkligen lov!

[Bild]

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards