emmawelinder

Alla inlägg den 1 april 2015

Av Emma Welinder - 1 april 2015 20:01

Gokväll! Då var det helg för min del. Eller ja, jag behöver inte åka till skolan förrän på tisdag nästa vecka men har en hel del att plugga under påsk men ska göra ett ryck imorgon och lägga hela dagen till plugg och hoppas jag hinner med det mesta!

Något som jag också hoppas på i påsk är finare väder! Hur tråkigt är inte detta väder vi har nu. Regn, blåst, till och med snö igår. Usch usch! Men enligt prognoserna i mobilen så ska det bli en hel del sol nu framöver:-)

Idag har jag varit riktigt trött men lyckades komma iväg på spinningen. Dock var det de sämsta passet jag varit på, tyvärr. Musiken var inte alls passande. Nästan bara lugna låtar och under den längsta klättringen spelade han opra?! Ehhh, man blev ju inte supertaggad.

Nu ska jag slappa i soffan, titta på The bachelorette och poppa mig en påse popcorn ;-)

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards