emmawelinder

Alla inlägg den 18 februari 2015

Av Emma Welinder - 18 februari 2015 21:13


Gokväll! Åh vad trött jag är idag. Är lite bortskämd med att inte behöva gå upp förrän kl 9 så när klockan ringde 7 imorse var det inte kul:P
Va nere i stan en snabb sväng efter skolan och gjorde några ärende. Sen blev det träning på kvällen!
Har i snart ett år velat ha ett par träningsbyxor från Better Bodies men dom kostar ju lite. 700kr är inget som man som student bara får över en månad:P . Men idag på träningen så hade tjejen framför mig ett par riktigt fina träningstajts därifrån så dom vill jag köpa nästa månad! Ska sätta undan 700kr direkt och om dom är kvar när månaden är slut så blir det ett par sådana! Är inne i en period nu där jag älskar att köpa nya fina träningskläder! Man känner sig fin och träningen blir roligare! Så innan dom fina vårkläderna börjar dyka upp så får man passa på;-)

Av Emma Welinder - 18 februari 2015 07:22


Hej! Igår så gick jag bara i skolan 13-15 så på förmiddagen hann jag med att träna och handla semlor:-) Efter skolan blev det att åka till tandläkaren och kolla tänderna.
När jag handlade semlorna så fanns det två varianter, vanligt semlor och vaniljsemlor. Tyckte vaniljsemlor lät jättegott så köpte två sådana. När vi sen skulle äta dem på kvällen blev jag så sjukt besviken. Jag tog för givet att det va grädden som dom hade bytt ut till vaniljvisp eller något, men det var mandelmassan dom hade bytt ut mot vanilj. Hallå, vem tar bort mandelmassan från en semla!:-( Åt halva sen fick Chrille resten. Så på fredag ska vi göra ett nytt försök och äta riktiga semlor!

Onsdag idag, snart halva veckan gjord! Hoppas ni får en bra dag:-)

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards