emmawelinder

Alla inlägg den 1 februari 2015

Av Emma Welinder - 1 februari 2015 22:22


Gokväll!
Herre Gud vad denna helgen har gått fort. Är inte redo för måndag imorgon.

Idag så va lite släkt hemma hos oss för ett väldigt försenat födelsedagsfirande av mig:-) Sköt ju på det i och med tentor. Så idag firade vi med lite brunch!

Efter det så städade vi, körde och handlade mat och sprang en runda i furulundsskogen! Då va klockan kvart i sex men vi hade bestämt oss att vi skulle springa idag. Det va faktiskt väldigt skönt. Jag sprang nästan 5 km under 30 min (30 min o 44 s) vilket ju är målet, dock är ju denna rundan jämnare än Skrylle där det är mycket backar på slutet. Chrille sprang 1 mil under 1 h, bara sådär:P Galet!

Nu sitter vi i soffan och tittar på Unbroken och äter Schwarzwald!

Hoppas ni haft en bra helg!


Fick massa fina tulpaner idag:-)

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards