emmawelinder

Alla inlägg den 2 november 2014

Av Emma Welinder - 2 november 2014 19:53


Gokväll!
Det blev en tur till kopparhatten idag! Vädret sprack upp och det va riktigt skönt att promenera där. Har pratat om att åka dit länge men har inte blivit av men idag hade vi inga planer så vi passade på!

Nu blir det The hunger games 2, om appel-TVn vill fungera. Alltid lika spännande...

Ha en skön söndagskväll!

Min fästman, mitt hjärta, mitt allt!

Av Emma Welinder - 2 november 2014 11:55


Godmorgon! Har precis vaknat efter en trevlig och mätt kväll igår! Buffé låter alltid som en bra ide men Gud vilken matkoma man somnade med igår;-)
Lyckades sova till halv tolv idag så känner mig helt utvilad för första gången på 3 veckor. Får se vad denna dagen har att erbjuda! Blir nog en promenad om vädret tillåter sen söndagsmys med en god svampsoppa och milkshake:-)

Ha en toppensöndag!

Redo för kvällen!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards