emmawelinder

Alla inlägg den 5 maj 2016

Av Emma Welinder - 5 maj 2016 21:35


Hejsan! Igår hade vi en jättehärlig dag. Den började dock av att byggarna som renoverar taket väckte oss halv åtta. Kl åtta orkar jag inte ligga och lyssna på bankandet länge så går ut och går en morgonpromenad på en timme. Sen duschade jag, bakade jag scones och väckte Chrille så åt vi frukost.
På eftermiddagen gav vi oss ut på promenad, och inte vart som helst utan i det område där vi vill köpa hus. Spännande! Vi båda gillar området så vi sa att vi får ta en promenad där och verkligen kolla in det och båda blev kära. Så vi får hoppas att där dyker upp ett hus när det väl är dags som vi vill ha!

Idag så fick vi sova lite längre. Jag gjorde massa ärenden på förmiddagen. Hann även med att sola lite innan jag cyklade till skolan vid halv tre. Sen satt jag på skolan och skrev på min rapport till halv åtta på kvällen. Hade flyt så ville liksom inte sluta.

Hoppas ni haft en bra dag!

Inviger nya vasen med vita rosor och ökar på hus-suget med inredningstidning.

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards